2008-12-31

Gunilla Nillsons kisse fyller 10 år!


Ja Det påstås här idag att jag fyller 10 år!
Vi katter har fått fin mat idag på min 10 årsdag!
Det var ju så här för 10 år sedan:
att min nuvarande matte gick ut på uteplatsen och fann mig
sittandes utanför och var så rädd
för alla smällande raketer :(((
Jag var ju så rädd, så jag visste inte
vart jag skulle ta vägen, meow
Då tog min nuvarnade matte in mig i värmen
och ringde polisen och frågade OM
det fanns ngn som saknade mig
men det verkade inte göra det :(
Så då satte matte upp lappar om en hittekatt
inte ens det hjälpte :(
Så matte tog hand om lilla mig
och jag trivs så jättebra här hos min nuvarnade matte
så det är inte klokt
sedan dess har jag fått ytterligare tre kompisar
som även dom är hittekatter

Mjau och Tass från MImmi

Inga kommentarer: