2008-12-11

Jag är så stolt! Ja det är jag.


Jag är så stolt som har fått förmånen att vara med och lärt mig så mycket och på ett så roligt sätt. Jag är verkligen imponerad över dessa eldsjälar som lär ut. GRATIS! Min moderator heter Marie! Och jag hoppas att jag inte har varit alltför besvärlig:-) Jag tackar dig Marie ur djupet av mitt hjärta för all tid du ställt upp och allt du lärt mig. Stor varm kram!

Och här kommer mitt certifikat som jag är oerhört stolt över! TUSEN TACK! Marie och Lena! Jag kommer att sätta den på min diplomsida där man kan se diplomet i sin helhet. Hmm..Bloggen har automaiskt krymt den...

1 kommentar:

Astrid sa...

Grattis till Diplomet,ja det är så kul med PSP och att få skapa vackra bilder.
Så villjag önska dig en God Julmånad.
Före Nyår ska vi väl höras av.