2009-01-01

Utmaning!

Har fått denna av Gunilla N
Gå gärna in och titta i Gunillas Blogg.
Så mycket trevligt att utforska.
Minnesprogram med Hylands Hörna!
Lasse Stefanz och mycket mer!
Så kommer utmaningen....ack ja.....ska jag verkligen prata om mig själv....

Mina 6 favoritprogram:
Jag tittat sällan på TV, men när jag tittar så blir det,
1: Ceasar, han som talar med hundar! En absolut favorit!
2: Djurprogram
3: Cheaters
4: Allt som har med det övernaturliga att göra
Jag kommer inte på flera....
Något som jag avskyr det är serier som har inspelad bakgrundsskratt.
6 saker jag gjorde igår :
1: Jag jobbade i finkan några timmar
2:Pratade länge i mobilen med mina barn som inte bor hemma
3: Voffsingarna mina tar mycket av ens tid
4: Svor över dessa smällare......
5. Såg faktiskt Mamma mia.
Nåja, med dessa resurser dom har kunde den vara bättre. Billig....ingen vidare klass....Borde ha finslipats lite mer....
6: Gav mig ett nyårslöfte, vilket jag annars tycker är bara trams.....
6 saker på min önskelista :
1: Min Lottie blir dräktig i år
2: Att ....jag kommer inte på mera...
Jo, att det går bra på utställningarna jag ska delta i, i år
Dessa ska jag utmana:
Jag fyller i snart:-)

Inga kommentarer: