2009-01-14

Välkommen Ofelia!

Här ser ni Ofelia! Snart tio veckor gammal!
Hon kommer från Frideborgs Kennel
Tack Malin för denna ljuvliga lilla valp.
Ofelia och jag har funnit varandra redan och hon följer mig vart jag går.
Hon är en mycket glad och nyfiken tjej.
Och hälsar på alla med en viftande svans.
En riktig tuffing.
När vi väntade på tåget hem så kom ett godståg, och det var ett förfärligt tjutande när tåget skulle stanna. Och jag tänkte...nu blir hon rädd...men ICKE hon tittade nyfiket.
Hon saknade sina syskon och mamma, och sin familj hon föddes i, inatt för hon gnydde lite!
Det var fyra valpar i kullen.
Två tikar och två hanar.
Är någon intresserad så ska jag tala om att Oscar, hennes kullbror är otingad.
Så ring Malin 0707180882













2 kommentarer:

Frideborgs sa...

Hej Viktoria & Ofelia!
Vad kul att ni funnit varandra och att du bloggar, då kan jag följa er! Hennes bror Oscar har också sovit första natten utan syskon och även han talat om att det inte var så roligt, men det brukar snart ge sej! Eftersom du inte hade tillfälle att besöka mig hemma på min gård så visste du inte att vi har järnvägen går precis utanför tomten, så Ofelia är van vid buller och bång från godstågen, om man nu kan bli van vid detta ojud...men hon hade iallafall hört det tidigare!
Fortsatt Lycka till!
Kramar från Malin & Oscar på kennel Frideborgs

Karina sa...

Hej!
Verkar vara en härlig tjej.
Har själv en tik från Frideborg.
Zindra(Frideborgs Fina)TRF.