2009-02-09

Award från Marketta!


Tack så mycket Marketta för trevliga rader om söta valpbilder!

Gå gärna in i Markettas blogg. Jag läser mycket roliga och spännande händelser.

Det där med väskan var ju roligt att läsa.

Nu kommer jag bort från ämnet.......men jag ska bara berätta, att när jag skulle hämta Ofelia i Eskilstuna så skulle ju Åse hämta sin valp där också. Så skulle vi ju ta några bilder. Jag hade min kära, oranga, hundväska....allså ingen handväska...

Åses valp uppfödare, sliter av mig den och säger, du ser ut som en vägarbetare, den kan inte vara med på bild:-)

Här är reglerna:
The Lemonade Award is given by a previos winner to 5 bloggers who have shown great attitudes and/or gratitude this week. It's a great way to show these people that you appriciate them. All you have to do is:
1. Put the logo on your blog or post.
2. Nominate at least 5 blogs and be sure to link your nominees within your post.
3. Let them know that they have received this award by commenting on their blog.
4. Share the Love and link to this post and the person from whom you received your award.
Dom 5 som jag skickar den vidare till är:
Kommer under dagen:-)


Inga kommentarer: