2009-02-25

Jag skänker en valp!

Vi är lyckligt lottade som får leva med våra sheltiesar!Dom ger så mycket glädje.
Mina föräldrar hade vare sig råd eller kunde tänka sig en vovve i hemmet.
Så jag tog hand om grannskapets herrelösa katter.
Jag var ca tio år, och sprang jämt till fiskaffären och köpte strömming så fort jag hade någon krona.Eller bad om fiskrens.
Jag fick vänta länge, jag var närmare 40 år innan min dröm gick i uppfyllelse.Nu vill jag ge lyckan till någon som hett önskar en liten sheltie.

Så jag tänker skänka en valp till en lämplig person!

Berätta om dig själv
och varför just du vill ha en sheltie från Gardenia Garden's.
Skicka det till gardenia.gardens@telia.com

Valpen heter Gardenia Garden's Nick. Ögon och testiklar u.a. Storleken ser bra ut.Sobelkille. Härligt temperament. Född på självaste julafton. Det var ett tecken:-)

Den som får valpen måste försäkra den i minst tre år. Och valpen är dolda fel försäkrad i Agria!

Regler:
1. Jag väljer tre finalister.
2. Mina fyra vänner i panelen hjälper mig att välja ut en av finalisterna.
Panelen består av Åse, Astrid, Bodil, Marketta!
4. Jag förbehåller mig rätten att tillsammans med Åse, Astrid, Marketta och Bodil noga granska den som ska få valpen. Valpen ska komma till en kärleksfull och seriös ägare.
5. 6/3 klockan 24:00 går tiden till att anmäla sitt intresse.
6. Finalisterna presenteras 7/3 klockan 12:00
7. 8/3 Klockan 21:00 presenteras den lycklige sheltieägaren..








Lycka till!

Inga kommentarer: