2009-03-28

Award!


Den här awarden fick jag av Marketta. Tack så mycket!

En så fin award måste skickas vidare. Till Bloggar jag följer och som är nära mitt hjärta.

Så jag ger den till Emme, framtidens uppfödare.

Frideborgs, som har fått fem ljuvliga tikvalpar. Ofelia hälsar, det lilla busfröet.

Matilda, som har en spännande blogg.
Bodil, vilken spännande blogg, och bloggens scroller är i färg...vilket jag inte lyckats med min...
Airi, hon som äter praliner, ligger i en divan och dricker whisky!
Grattis förresten Airi!


2 kommentarer:

Astrid sa...

Grattis till Awarden.
Tittar in för att se om det hänt något nytt.
Ha en trevlig helg

Viktoria sa...

Tack så mycket Astrid!
Önskar dig en bra helh med!
Imorgon ska jag sätta ut bilder på valparna.
Tiden vill inte räcka till riktigt.
Kram