2009-03-07

Vem blir det som får en valp?

Jag har valt tre, men det var banne mig svårt!
Många, många trevliga människor har hört av sig.
Några få kunde ju ha besparat sig...tyvärr finns det verkligen oseriösa.
Tanken är ju den att någon som så hett önskar sig en hundkompis men inte har summan kunde få känna glädjen att få en kär vän i glädje och sorg. En vän att jobba med.

Jag fick mycket skit för detta ska jag säga er! Jag använde fel ord..."tävling" och det får man inte.
Helt riktigt! Men istället för att anmäla mig till SKK, skulle inte den personen kunde ha ringt till mig och säga: Hörru, Viktoria, si och så är det.
Men ingen fara i Västerstad, jag får ge bort en valp! Och detta är ingen tävling!:-)

Bodil, Astrid, Marketta och Åse kommer att välja en av dom tre!
Dom hjälper mig med det svåra beslutet.
Jag ska ta kontakt med dom idag. Senast klockan 21:00 imorgon vet vi.
Bestämmer det sig tidigare, talar vi om det tidigare!

A-C Rombin, Airi Ollila och Linus Svenning, Västerstad, är dessa tre.
En av dom kommer att bli lycklig ägare till Gardenia Garden's Nick.

Nästa år ska jag göra samma sak. Men då ge bort en tikvalp!
Och då hoppas jag att Marketta, Astrid, Bodil och Åse vill hjälpa mig igen.

Inga kommentarer: