2009-04-20

Dags för tävling!


Visst är det kul med tävlingar!

Och ett pris ska vi ha, en liten sheltie!

En mycket vacker sådan tillverkad av silversmeden och sheltieuppfödaren Camilla Fors!



Det blir en fototävling!
Tema: Min hund och jag.

Skicka en bild var, fram till 8/5-09.
Skicka bilden till mig: gardenia.gardens@telia.com
Jag kommer att spara alla bilder och presentation av bilderna blir 9/5-09.
Så fort bilderna blir presenterade är det bara att sätta igång och rösta. Ni får bara rösta en gång var.
Röstningen avslutas 10/5- 09 24:00
Mer info om röstning kommer.
Lycka till och jag ser framemot era bilder!
P.S Ni får gärna göra ett inlägg angående tävlingen om ni har en blogg men det är inte ett måste!

3 kommentarer:

Eldh sa...

Jag ska fota när vi har fått vårt lilla busfrö :-D
Mamma eller någon får väll vara fotograf ;)
Kram Matilda

A-C och Polarpojkarna sa...

Stort Grattis till Natalie och hennes Bessie som kammat hem så fina priser. Kram A-C

Viktoria sa...

Vad roligt Matilda!
Ser framemot bilderna!

A-C,våran Sussie är bra hon.
Så roligt att se Nathalie även om det just nu bara är på bild.
Måste börja planera en träff.