2009-04-30

Lottie och Bosse har fått valpar!








Det blev fem ljuvliga tikvalpar!




5 kommentarer:

Eldh sa...

Vad häftigt att det blev 5 tikar när du precis har fått 6 hanar :D

Viktoria sa...

Ja, det är ju otroligt. Och i den kullen så var det två som ville ha hanar.....:-)

pellispricken sa...

Vad mysigt, så goa de ser ut. Man blir ju tyvärr valpsugen när man ser såna här kort -:)
Den mest populära pelargonen just nu och svåråtkomliga tror jag är Bonsaipelargonen. Den vill alla ha nu!
Den har vackra vita blommor och äldre plantor ser ut som ett bonsaiträd. Jag har kommit över ett ex. Hoppas jag klarar det många år

Viktoria sa...

Så spännande! Var köpte du denna pelargon?
Nåja, jag är inte sen att upplysa att jag har två otingade valpar:-)
Men jag vet ju att du har två redan:-)

A-C och Polarpojkarna sa...

Tvärt mot Astrid säger jag Tur det inte var hanar. För Nico har rätt att få alla tid han behöver än ett tag. Men till min 60 årsdag sa jag ju till om en trefärgad :-)) Grattis till de söta småtöserna som jag fått äran namna.