2009-04-20

Sussie du är en pärla!

Bodil och Sussie!

Jag fick ett mail från Sussie!
Sussie berättade att hon hade åkt till Osby Brukshundklubb där Bodil och hennes Emma skulle tävla.
Bodils Emma kan nu titulera sig, LP I Rozcoe´z Attracted Annabell.
Stort Grattis!!

Men så skrev hon mer i detta mail som gjorde mig speciellt glad!
Så här skrev Sussie:
Sen var de ju även så att det fanns en sheltie med i samma klass som Bodil tävlade och lite nyfiken som jag är
så var jag ju klart tvungen att kolla upp var den kom ifrån, så jag må ju säga att det är lite märkligt för
det var faktiskt en sheltie från Gardenia Garden's Kennel = Viktorias uppfödning tror jag har rätt för mej att hon hette Bessie.
Så jag var ju bara tvungen att dyka de med för att kolla om de hade kontakt med Viktoria ;-)
Tyvärr så hade de inte så mkt. kontakt och det tyckte de var väldigt tråkigt så jag tog en bild på Bessie som jag lovade att skulle
komma fram till Viktoria och även en bild då tjejen som har henne tog emot priset och det syns lite av Bessie där med.


Det uppskattade jag enormt! Tack så mycket Sussie!

Inga kommentarer: