2009-05-04

Hälsning från Nougat!



Skickar en hälsning från Nougat. Första dygnet har gått utmärkt. Det är en pigg, nyfiken, framåt kille. Han följer allt som händer och vill gärna "hjälpa" till! Han äter med stor aptit vilket alltid känns skönt. Han åkt en liten tur i bilen i em och vi har börjat träna inkallning. Bilresor verkar inte bekomma honom nämnvärt. Tack för att jag fick köpa honom av dig. På fredag får han prova på husvagnsliv och imorgon blir det en kort promenad i Stadsparken.
Hälsningar
Nougat, Sandra & Jakob


Jag måste ju få dela med mig av glädjen när jag får ett sånt mail:-)

Och jag som knappt vågar skriva ett inlägg av rädsla att tävlingsinlägget ska hamna för långt ner:-)

2 kommentarer:

pellispricken sa...

Men så roligt att få mail från en av valpisarna. Han verkar fått det bra den lilla!

Viktoria sa...

Ja, man blir varm om hjärtat och känner sån glädje!