2009-06-25

En Nalle till just dig!


Denna Nalle har jag fått av Kerstin
Ni som fått denna Nalle av mig ska skicka Nallen till Frideborgs! Det vill säga hon blir en av era tolv utvalda!
Och sen ger ni Nallen till era vänner. Minst elva.
Undrar om jag klarar det....
Vitsen är att skapa nya bloggvänner!
Jag ger er nallen för jag gillar era bloggar!
Jag gillar A-C och Astrids och Colliekompisarnas speciellt men dom har ju fått nallar redan.
Så gillar jag ju fler bloggar som jag har länkat till vänster men är lite osäker, kanske ni tycker jag är fåning.
Om inte, var välkommen och ta Nallen!

7 kommentarer:

Jullan sa...

Tack Viktoria för den lilla söta nallen! Nu har jag skickat den vidare till mina vänner. Ska försöka ta lite nya foton på lilla vovven snart. Han har förövrigt varit dålig i magen ett par dagar nu, inget kul alls. Han har så känslig mage och nu upptäckte vi att han hoppat upp på soffbordet och ätit ost!!! Just nu ligger han och skäms i sin korg den stackarn...
kram Juliane

Emilia sa...

Roligt att hitta hit! Nu finns en nalle till dig på min blogg!

Viktoria sa...

Så tråkigt med känslig mage.
Undrar om man kan ta bort känsligheten genom att vänja voffsingen vid ost.
Små små bitar tills han inte reagerar och sen större bitar.
Reagerar han på allt utom foder eller är det bara ost tro?

Viktoria sa...

Tack Emilia! Så spännande att kika på din blogg!

Ida sa...

Tack för den söta nallen Viktoria! :)

Josefina sa...

Åååh så kul!
Tack så mkt att jag var en av de utvalda bloggarna! Sitter nu och ska skicka vidare nallen i min tur ;D

Kramiz Jojo

Viktoria sa...

Varsågod Ida och Jojo!